♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

من یک محجبه ام.



76.gif

░░░░░░░░░░من یک محجبه ام░░░░░░░░░░
لطفا مرا مسخره کنید. 
چرا که نوح را مسخره کردند. (هود (11):38)
موسی را مسخره کردند. (شعراء (26): 25) 
عاد را مسخره کردند. (احقاف (46): 26) 
و در یک کلمه مسخره شدن، تنها شکنجه ی مشترکی بود که همه ی پیامبران آن را تجربه کردند. (حجر (15):11)
سخت ترین شکنجه ای که بر پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) وارد آمد. تا آن که خدا برای دلجویی رحمه للعالمین اینگونه فرمود: (اگر تو را استهزا کنند نگران نباش،) پیامبران پیش از تو را (نیز) استهزا کردند. (انعام(6):10 و رعد (13): 32 و انبیاء (21): 41). 
اما بدانید خداوند وعده داده است: از آنان روى گردان! ما شرّ مسخره کنندگان را از تو دفع خواهیم کرد. (حجر (15) :95)
تادر روز قیامت بگویند:«افسوس بر من از کوتاهی هایى که در اطاعت فرمان خدا کردم و از مسخره‏ کنندگان (آیات او) بودم!»
(زمر (39): 56)
76.gif

نظرات 4 + ارسال نظر
رنگ شب پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 09:16

عشق من رهبرم پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 10:51 http://hazratemahtab.blogfa.com/

سلام..
خداقوت عالی بود....
من افتخار میکنم که یک محجبه ام.

یا مهدی..!

سلااااااام...دروووووووود بر تو آبجی

یاسمین پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 19:08 http://donyayeyasamin.blogsky.com

سلام فاطمه جان
ممنون از حضورت شما هم باافتخار لینک شدی

سلام آبجی

لطف کردی بازم بیا خوشحال میشم

فاطمه شادکانی پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 22:35 http://hamishebahar-92.blogfa.com/

سلام عزیزم ...

من یک محجبه ام ...

اونقدر من رو مسخره کن تا جونت دربیاد.

عالی بود پستت ...

سلام فداااااتشـــــــم

خخخخ جونت در بیادو خوب اومدی

خواهـــــــــش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد