♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

صرفا جهت اطلاع بعضی ها. . .!



عالم مجازی هم محضر خداست…

درد دل امام زمان با امام حسین:


درد دل....
تروخدا از هر حزب و دین و بالاخره هرچی که هستی ایشالا با همونم محشور بشی...با تموم وجودت بخون...
بخدا دله خودمو آتیش زد...
همراهی کنید...
n00005160-b.jpg
درد دل امام زمان با امام حسین:
حسین جان،سال ها در انتظارم،هنوز حسرت به یاران تو دارم،هنوز انتقام نگرفته ام من،به جای امتم شرمنده ام من،قطعه قطعه جسم اکبر(ع)،سرافتاده علی اصغر(ع)،دو کتف خونی و مشک ابالفضل(ع)،کنار علقمه اشک ابوالفضل(ع)،صدای ناله جانسوز زهرا(س)،فرار کودکان در دشت و صحرا،همه منزل به منزل در اسارت چنان که شد به آل تو جسارت....
........
حسین جان...سلام...منم مهدی..
از چه بگویم....از دل خونم؟
امتی دارم به اسم شیعه...هزاران سال است به دنبال 313 یارم...313یاری از جنس 72تن از یاران تو...میدانی...امتم هر روز ذکرشان"اللهم عجل لولیک الفرج"هست...

دارم خون گریه میکنم....میون امت پیغمبر تنهام...یار و یاوری ندارم...
به جای اینکه امتم برای اعمالشون خون گریه کنن من دارم گریه میکنم....
هر پنجشنبه شب از گریه کردن خسته میشم....میگم خدایااا.....به من مهدی ببخشش....
خدایاااا...به من مهدی ببخشش...
به چه امیدی بیام؟؟
اینا میخوان منی یاری کنن؟اینا میخوان کمکم باشن؟اینا میخوان یار و یاورم باشن؟

آخه میدونی.....همینا بودن که پرچمت رو آتیش زدن...
پرچم یاحسین تو رو اینا آتیش زدن...
همون پرچمی که هرروز تو نینوا برا اسمش اشک میریزم...همون پرچم "یاحسین"تورو میگم....
110b.jpg
تویه امتم دارن بی انصافی میکنن...ربا...ریا..غرور..دروغ...
همه اینا تویه امتم رواج پیدا کردن...
تویه امتم دارن حق بعضیارو میخورن...
دارن نامردی میکنن..به قلبم فشار میارن..

حسین جان....سیدعلی رو که میشناسی...
همون که نائبمه...همون که میون امتم رهبری میکنه....
همون که مثله من دلش خونه...همون که داره از بی بصیرتی یارانش عذاب میکشه....
همون که.....
اونم دلش خونه...به چی دل ببندم من...

حسین جان...

دیگه بسه...از زبون امام زمان نمیگم...
از زبون خودم میگم...از زبونه خوده گردن شکستم میگم...
منی که با اینهمه گناه و قلب سیاه میخوام کمک مولا باشم...
......
میخوای بدونی واسه چی امام زمان ما مهدی عزیز زهرا خون گریه میکنه....بزار بگم واسه خاطر اینکه میون امت پیامبر تنهاست یاوری نداره........چرا خون گریه نکنه به حال ماها........باید به جای مهدی ماها به حال خودمون خون گریه کنیم.....

اینا میخوان مهدی رو یاری کنن؟؟؟.........

اینا یاوران شیطان هستند....نه یاوران مهدی صاحب زمان... یکم دقت کنیم...مادرها هم دیگه به حجاب دختراشون اهمیت نمیدن...باید بقیه یادشون بدن....
حضرت زینب کبری به همین زودی از یادتون رفت.....
پسرا.... علی حسن حسین عباس چه زود از یادتون رفت....یکم غیرت داشته باشین....
همینا پرچم امام حسین رو به آتیش کشدن......
یا صاحب الزمان ادرکنی فی مصایب جدک الحسین
آی جوانان شیعه مهدی تنهاست خیلی تنهاست...یکم چشمامون رو باز کنیم ....
مهدی یاری نداره بیاین مهدی رو یاری کنیم
....
تروخدا همراهی کنید...هرعکسی رو لایک و بازنشر میکنید.....
به دسته همه برسونید...
بزارید همه درد دل مولارو بخونن...
التماس دعا_______________________یازهرا

حالا فکرشو بکن :


همیشـه دیدیم و شنیدیم کـه میگن :


این / حُ س ی ن / کیست


کـه عالم همـه دیوانـه ی اوست ..


. حالا فکرشو بکن :


این // خُــــــ♥ـــــدا // کیست کـه ارباب هم آواره ی اوست ...


 

 


b3bfcd95625b467559055c108d71b34f-425

فدای حسین..


عاشقی را پرسیدند:

زندگی چند بخش است؟


گفت:دو بخش، کودکی و پیری


گفتند: پس جوانی چه؟


گفت: فدای حسین...




چادر مشکی ...

خواهــرم...


چـادر مشـکیِ تو برایت امنیـت می آورد ...


خیالت راحـت !!!


گرگ ها همیــشه به دنبال شنل قـرمـزی ها هستند ...



قلب بزرگ میخواهد..


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بخشــــنده بودن بیــــش از آنکه توانــــایی مالی بخــــواهد

قلــــب بــــزرگ میخــــواهد ......


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


وصیت شهید..

51a4693720991.jpg

یکم غیرت
.
.
یکم عفت
.
.
.
خواهش میکنم..

صد بار اگر توبه شکستی باز آی..


یا مقلب القلوب !

همین امروز متحولم کن !

شاید عید باشد و من تا عید نباشم ...

میدانم تو به هفت سین نیاز نداری و تنها توبه ام را می خواهی ...

خدایا شرفِ نایل شدن به توبه را هم از تو میخواهم ...