♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

مقتدر مظلوم


سلام


اگه میخواین بدونین


تو این روزا


مظلوم واقعی کیه


دانلود کنید



مقتدر مظلوم




مــهربـان خـ ــدای مــ ـــن...

 

یونس ابن یعقوب از حضرت صادق علیه السلام نقل میکند که فرمود:
در خصوص مومنان ، هر بدنی که چهل روز آسیبی به آن وارد نشود ، ملعون است و دور از رحمت خداوند
گفتم : واقعا ملعون است ؟
فرمودند : بله .
گفتم : واقعا ؟
باز فرمودند : بله .
پس چون امام علیه السلام سنگینی مطلب را برای من مشاهده کردند، فرمودند:
ای یونس ! از جمله ی بلا و آسیب به بدن، همین خراش پوست و ضربه خوردن و لغزیدن و یک سختی و خطا کردن و پاره شدن بند کفش و چشم درد و مانند اینهاست، نه لزوما مصیبت های بزرگ.مومن نزد خداوند با فضیلت تر و گرامی تر از آن است که بگذارد چهل روز بر او بگذرد و گناهان او را پاک ننماید ، ولو به یک غم پنهانی در دل که نفهمد این غم از کجا حاصل شده است. به خدا قسم ، وقتی یکی از شما سکه های دِرهم را در کف دست وزن می کند و متوجه نقصان آن شده و غصه دار می شود ، سپس دوباره وزن می کند و متوجه می شود که وزنش درست بوده ، همین غصه کوتاه و گذرا موجب آمرزش برخی از گناهان اوست.
(بحارالانوار،ج76،ص354 به نقل از کنزالفواید)


منبع:حرفی برای گفتن


پیشنهاد میکنم این کلیپ رو دانلود کنید

دانلود کلیپ




 

باز هم جمعه دیگر گذشت...



دوباره جمعه گذشت و قنوتِ گریان ماند

دوباره گیسوی نجوای ما پریشان ماند

دوباره زمزمه ی کاسه های خالی ما

پس از نیامدنت گوشه ی خیابان ماند . . .


تــفــ سـیـــر حــجــﺂبــ ــــــ


تفسـیــر حـجآبـــــ


ح : حیــا


ج : جمـال حقیقـی


ا  : ایمـان


ب: بـندگـی




با انگیزه زی..



مأموریت ما در زندگی بدون مشکل زیستن نیست، 

با انگیزه زیستن است 

تنها به شادی در بهشت نیاندیشید 

به خود بگویید رمز و راز خلقت هر چه باشد؛ 

هدف امروز من ، درست زیستن در اینجا و اکنون است …



نصیحت زیبای لقمان به فرزندش


ر̤̤̈̈و̤̤̈̈ز̤̤̈̈ی̤̤̈̈ ̤̤̈̈ل̤̤̈̈ق̤̤̈̈م̤̤̈̈ا̤̤̈̈ن̤̤̈̈ ̤̤̈̈ب̤̤̈̈ه̤̤̈̈ ̤̤̈̈پ̤̤̈̈س̤̤̈̈ر̤̤̈̈ش̤̤̈̈ ̤̤̈̈گ̤̤̈̈ف̤̤̈̈ت̤̤̈̈ ̤̤̈̈ا̤̤̈̈م̤̤̈̈ر̤̤̈̈و̤̤̈̈ز̤̤̈̈ ̤̤̈̈ب̤̤̈̈ه̤̤̈̈ ̤̤̈̈ت̤̤̈̈و̤̤̈̈ ̤̤̈̈3̤̤̈̈ ̤̤̈̈پ̤̤̈̈ن̤̤̈̈د̤̤̈̈ ̤̤̈̈م̤̤̈̈ی̤̤̈̈ ̤̤̈̈د̤̤̈̈ه̤̤̈̈م̤̤̈̈ ̤̤̈̈ک̤̤̈̈ه̤̤̈̈ ̤̤̈̈ک̤̤̈̈ا̤̤̈̈م̤̤̈̈ر̤̤̈̈و̤̤̈̈ا̤̤̈̈ ̤̤̈̈ش̤̤̈̈و̤̤̈̈ی̤̈:


 

اول این که سعی کن در زندگی بهترین غذای جهان را بخوری-

دوم این که در بهترین بستر و رختخواب جهان بخوابی

سوم این که در بهترین کاخها و خانه های جهان زندگی کنی

 

پسر لقمان گفت ای پدر ما یک خانواده بسیار فقیر هستیم چطور من می توانم این کارها را انجام دهم؟

 

لقمان جواب داد :


 اگر کمی دیرتر و کمتر غذا بخوری هر غذایی که می خوری طعم بهترین غذای جهان را می دهد-

 اگر بیشتر کار کنی و کمی دیرتر بخوابی در هر جا که خوابیده ای احساس می کنی بهنرین خوابگاه جهان است-

 و اگر با مردم دوستی کنی، در قلب آنها جای می گیری و آن وقت بهترین خانه های جهان مال توست-




خدایا ؛ چشمِ امید به تو بسته ام ...



الهی ...


سه خصلت است که نمی گذارد از درگاهت چیزی بخواهم ،
و فقط یک خصلت است که مرا به آن ترغیب می کند ؛

آن سه خصلت عبارتند از :
فرمانی که داده ای و من در انجامش درنگ کرده ام ،
و کاری که مرا از آن نهی فرمودی ولی من بدان شتافته ام ،
و نعمتی است که عطا فرموده ای ولی من در شکرگزاریش کوتاهی نموده ام ...

و اما تنها مساله ای که مرا به سویت می خواند :
تفضل و مهربانی تو به کسی است که به آستانت روی آورده ،
و چشمِ امید به تو بسته است ...

همه ی لطف و احسانت از روی تفضل ،
و همه ی نعمتهایت بی سبب و بدونِ زمینه ی استحقاق است ...


" دعای 12 صحیفه ی سجادیه - بخش 1 تا 3 "




آقا به من گفتند آقا...

siIwx8Q_535.jpg



آقا را که دید...
دست پدرش را رها کرد و به سمت ایشان دوید...
-آقا میشود چفیه تان را به من بدهید...
آقا لبخندی میزنند...
-چفیه را بدهید به آقا...
هر بار با او هم کلام شوی...
با ذوق کودکانه ای میگوید...
آقا به من گفتند آقا...


باز هم جمعه دیگر گذشت...


مگــــر نشــانـــه ی عشـــق تـــــو ،

بــــیقـــراری نیـــسـت ؟!

از آرمیــــدن در انتــــظار می تــرســـم ....



3> ... سید علی حسینی خامنه ای ... 3>



حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای
 
با خنده ی خود به درد ما خاتمه ای 

زیباتر ازین نام ندیدم به جهان 

سید علی حسینی خامنه ای...