♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

صد بار اگر توبه شکستی باز آی..



si65ZpD_500.jpg

گفت : آیا دوست ندارید خدا شما را ببخشد؟! نور/۲۲

گفتم : چرا...

گفت : پس از خدا بخواهید شما را ببخشد و بعد تـوبـه کنید. هود/۹۰

گفتم : گناهم زیاد است


گفت : مگر نمی‌دانید خداوند تـوبـه را از بنده‌هایش قبول می‌کند؟! توبه/۱۰۴

گفتم : دیگر روی توبه ندارم


گفت : خدا عزیز و دانا است و آمرزنده‌ی گناه و پذیرنده‌ی تـوبـه. غافر/۳

گفتم : برای کدام گناهم توبه کنم؟


گفت : خدا همه‌ی گناه‌هان را می‌بخشد. زمر/۵۳

گفتم : حتی اگر تکرار بشه؟


گفت : به جز خدا کیست که گناهان را ببخشد؟ آل عمران/۱۳۵

گفتم : تسلیم رحمت خدا هستم...
***صد بار اگر توبه شکستی باز آی***

نظرات 2 + ارسال نظر
میثم پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 11:52 http://www.hakhamaneshian-g.blogsky.com

سلام با معرفت!!!!!!!!!
خوبی رفیق؟؟؟؟؟؟؟/
وبلاگه خوبی داری ازش خوشم اومده خواستم اگه بشه تبادل لینک کنیم !!!!
لطفا به ماهم سری بزن و تو وبلاگ مون نظر بده
تو نظر سنجی هم شرکت کن
ببخش وقت مبارکتو گرفتم
فعلا خدانگهدار

فاطمه شادکانی پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 23:23 http://hamishebahar-92.blogfa.com/

سلام عزیزم ...

قربون این همه لطف و مهربونی خدای عزیزم بشم که چقدر عاشق بنده هاشه.

خدایا دوست دارم به وسعت رحمت بیکرانت

سلام آبجی گلم

با اونحال چقد بنده هاش گاهی ناشکری میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد