♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

شکرگزارى...

روزى حضرت عیسى در مناجاتش با خداوند عرضه داشت: پروردگارا دوستى از دوستارانت به من بنما، خطاب رسید به فلان محل برو که ما را در آنجا دوستى است، مسیح به آن محل موعود رفت زنى را دید که نه چشم دارد و نه دست و نه پاى، روى زمین افتاده و زبانش مترنم به این ذکر است:

 « الحمدالله على نعمائه والشکر على آلائه »

خدا را بر نعمتهاى ظاهریاش سپاس و بر نعمتهاى باطنیاش شکر.

آن حضرت از حالت آن زن شگفت زده شد، پیش رفته و به او سلام کرد، زن گفت: علیک السلام یا روح الله! فرمود اى زن تو که هرگز مرا ندیدهاى از کجا شناختى من عیسى هستم، زن گفت: آن دوستى که تو را به سوى من دلالت کرد برایم معلوم نمود که تو روح الله هستى، فرمود: اى زن تو از چشم و دست و پا محرومى، اندامت تباه شده! زن گفت: خدا را ثنا میگویم که دلى ذاکر و زبانى شاکر و تنى صابر دارم، خدا را به وحدانیت و یگانگى یاد میکنم که هرچه را میتوان با آن معصیت کرد از من گرفته، اگر چشم داشتم و به نامحرم نظر میکردم، اگر دست داشتم به حرام میآلودم و اگر پا داشتم دنبال لذات نامشروع میرفتم چه عاقبتى داشتم؟

این نعمتى که خدا به من داده به احدى از بندگانش نداده است.

منبع:خزینة الجواهر ،صفحه318

ما باید دیدمان را عوض کنیم و به نعمتهایی که خدا به ما داده توجه کنیم ،نه به کمبودها. یعنی در یک کلام در مسائل مادی به پایین دست خود نگاه کنیم

لطیفه :

کلاغی روی سر شخصی مدفوع کرد  آن شخص سریع شروع کرد به شکر کردن .

شخصی سوال کرد : لباست پر از آلودگی شده و شکر می کنی

گفت :برای این شکر می کنم که ، اگر گاو پرواز می کرد چه خاکی به سر می کردم .



نظرات 6 + ارسال نظر
MaSoUd جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 12:35 http://mim98.hj.cx

سلام دوست عزیز
وبلاگ عالیی داری
به ما هم سری بزن
منتظر حضور گرمتون هستم
بهترین ها رو برات آرزو مندم

رنگ شب جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 16:46

لطیفه ت تو حلقم آخه لطیفه انقد زبان ادبی؟

اما راجب متنت...یاد فیلم بید مجنون افتادم...واقعا همینطوره و ان شاالله خدا لیاقت استفاده از نعمتایی که بهمون بخشیده رو بهمون بده

دقیقا از رو ادبی بودنش خندم گرف


ایشالا

Banooye Mahtab جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 18:32 http://bachemosbat274.blogfa.com

سلام آجی خیلی جالب بود
لایـــــــــــــک

سلااااااام


896506316یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید.
http://earn-money.11r.biz

فاطمه شادکانی جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 20:04 http://hamishebahar-92.blogfa.com/

سلام عزیزم...

خدایا کمک کن که ما هم بتونیم تمام نعنتهات رو با چشم دل ببینیم نه با چشم سر و زبانی شاکر و ذاکر نصیب ما بندگانت اعطا کن حدای مهربونم ...

لطیفه بامزه بود

ولی جوک سال 92 جوک مربوط به سبد کالاست که سبد کالا به ما نرسید به شما رسید...

سلامممم

چ دعای قشنگی!الهی آمین..


خخخخخ سبدکالا!
کاش نبود اصن

ابراهیم چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 20:54 http://www.takparvar.blogfa.com

سلام
وبلاگت عالیه فقط قالبش فک کنم قالب بهتری هم بتونی پیدا کنی.
در کل خوب بود!

بهم سر بزن به 2 دلیل :

1-چون قرعه کشی گذاشتم وبا گذاشتن یه نظر میتونی تو قرعه کشی شرکت کنی!

2-پردرامد ترین شغل سال گذشته هم گذاشتم که شاید به دردت بخوره .

اصلا خودت بیا بخون بهتره .پشیمون نمیشی.منتظرما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد