♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

آخرشه..

http://www.uplooder.net/img/image/82/182c1c2be69861037578a36658ec3d0e/DSC_0354.JPG


من این "زمستان" را دوست دارم... 

و این رنگ سپید را..

که مرا یاد پاکی انسان می اندازد..

و پاکی باورها..

و پاکی دل ها..

و پاکی ایمان..

و زیبایی عشق..

و عظمت خالق..

و یک رنگی احساس..

من این فضا را دوست دارم..


اما به قول شاعر:


نرم نرمک میرسد اینک بهار..خوش به حال روزگار.. ツ


دیگه آخراشه! 92 سال خوبی بود..زندگی کردیم..بدست آوردیم..از دست دادیم..یاد گرفتیم..یاد دادیم..خدا باهامون بود..اما اگه یادمون با خدا نبود یعنی یه منفی قطـــور رفت تو کارنامه 92 مون!

گفتم منفی چون قابلیت حذف داره..خدا ارحم الرحمینه..بازم به بندش فرصت میده.. 


  پیشاپیش 93تون مبارکــــــــــ



پ ن:

عکس بالا آدم برفیه خدا بیامرز من در حیاط خونمونه :)

آب شدنشو با چشمام دیدم..غم انگیز بود ... !



نظرات 1 + ارسال نظر
رنگ شب جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 10:05

اخییییییی آدم برفی تم چادر ملی داره؟خیلی خوب شده راستی پست منو دیده بودی؟که عکس ادم برفی و برف شهرمونو گذاشه بودم؟
بدو برو ببین
کاش زمستون میموند...

خخخخخ تازه جدی جدی روسریم میخواسم بذارم سرش

نــــــــــــــــهالونی میرممممممم


کــــــــــــاش ..:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد