♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

رسید ...



پیرزن طلاهایش رابرای کمک به جبهه دادوازاتاق خارج شد؛

جوانی صدا زد : حاج خانم؛ رسیدِ طلاهاتون  ...!

پیرزن گفت : من برای دو پسر شهیدم هم رسید نگرفتم  …


نظرات 4 + ارسال نظر
Banooye Mahtab سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 18:39 http://bachemosbat274.blogfa.com

پروردگارا . . .
مهارت مراقبت از آنچه را که به ما بخشیده ای در قلبمان بکار زیرا ما در از دست دادن استاد شده ایم

آمین

آشنا سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 21:45 http://andishehroh.blogfa.com

سلام دوست خوبم، بله مادران این سرزمین همیشه فریاد زدند: ای تموم بچه هام فدای تو یا حسین/ این گلم ندای کربلای تو یا حسین...
این زمزمه همیشگی مادران شهید ما بود...
اومدم دعوتت کنم به صفحه ی آبی وبم
منتظرتم

رنگ شب چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 09:56

یه سنگ خالی و یک عمر با عشق
نشستی با یه دریا پاک کردی
آخه جای منی که زندگیتم
چجوری یه پلاکو خاک کردی؟

نشستی حقتو از من بگیری
نشستی دست و پاهامو بیارن
نشستی بلکه شاید بعد یک عمر
یه روزی استخونامو بیارن

محدثه چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 16:37 http://www.sayeeroshan.blogsky.com

سلام
قالب جدید مبارک
به ما هم سر بزن خوشحال می شیم؛ تصمیم داریم با خوانندگان وبلاگمون پیمانی ببندیم شما هم اگه مایلی آمادگی خودتو اعلام کن
ممنون

سلااااااااااام
ممنون عزیــــــــــــزم

چشم اتفاقا الآن دارم پستای وبتو میخونم
همین الآن میام مراتب آمادگیمو اعلام میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد