♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

خاطرات سفر در قالب تصویر

سلام قبل از سفر یه حس دیگه داشتم مثل همه که فکر میکردن تواین سفر ممکنه خیلی اتفاقا بیفته حال خیلی ها عوض بشه زندگی بعضیا به کل تغییر کنه و یا سرنوشت طوری رقم بزنه که این آخرین سفر باشه...

و چقدر کیف میکردم که روزا دارن با سرعت همدیگرو پشت سر میذارن تا روز سه شنبه برسه و یه روز خاص رو تو تقویم واسه هممون رقم بزنه...


طلبید و رفتیم و اولین چیزی که اونجا بهم ثابت شد این بود که:«اول روح آدم باید شهید بشه،بعد جسمش شهید میشه»


شاید خیلی هامون اونطوری که باید،اهداف شهید رو درکش نکردیم...




به نظرم هیچ چیز بهتر از تصویر نمیتونه حال و هوای اونجا رو واستون شرح بده 




برای دیدن تصاویر کلیک کن


نظرات 13 + ارسال نظر
فاطمه سادات صفدری چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 18:57

اخییی
عکسات خیلی قشنگ بود
قبول باااااااشه عزیزم

قربونت

ایشالا قسمتت شه

فاطمه سادات صفدری پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 02:03

چرا ما همیشه سر نماز خوابمون میاد؟ ولی تا ساعت سه شب برای دیدن یک فیلم بیداریم؟ چرا هر وقت می خواهیم قرآن بخونیم خیلی خسته ایم؟ اما برای خوندن کتابهای دیگه همیشه سرحالیم؟ چرا اینکه یک پیام در مورد خدا رو رد کنیم انقدر راحته؟ ولی پیام های بیهوده رو به راحتی انتقال می دیم؟ چرا تعداد کسانی که خدا رو عبادت می کنند هر روز کمتر میشه؟ اما تعداد بار ها و کلوب ها رو به افزایشه؟ ولی ارتباط با خداوند انقدر سخته در موردش فکر کنید.آیا قصد دارید این پیام رو به دیگران بفرستید؟ یا اینکه می خواهید ردش کنید و بهش بخندید؟ این پیام رو به دوستانتون هم بفرستید. 80% شما این پیام رو برای کس دیگه ای نمی فرستید خداوند می فرماید : اگر من رو در مقابل دوستانتون رد کنید ، من هم شما را در روز قیامت رد می کنم. زمانی که دری بسته میشه ، خداوند درهای دیگری رو باز می کنه.اگر خداوند این کار رو برای شما انجام داده ، این پیام رو برای همه بفرسید حتی من! خداوند بلک بری نداره ولی همیشه مورد علاقه ترین مخاطب منه او در فیس بوک نیست اما بهترین دوست منه او در تویتر هم نیست اما من هنوز از او پیروی می کنم و حتی بدون اینترنت من همیشه با او در ارتباطم او در برنامه اجتماعی نیست.اما همیشه آنلاینه! این پیام رو به تمام کسانی که بهشون اهمیت میدین بفرستید

واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

عااااااااالی بود فاطمه خیر ببینــــــــــــــــــی

فاطمه سادات صفدری پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 02:07

البته من که وبلاگندارم گلمممم
برای دوستات بفرست

باشه آجی ممنوووووووووون

مرمر پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 14:01 http://mahe21man.blogfa.com

سلام

وبلاگت عالیِ

!



سلام

عزیزمی..آبجی بزرگه

فاطمه فلاح پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 16:06 http://fatemeh-falah.blogfa.com/

سلام ...
فاطمه جان کامل خوندمش و مراتب موافقتم و اعلام میکنم ولی چند تا نکته ...
من این پیامو کامل خوندم ولی واسه کسی نمیفرستم دلیلشم این نیس که ردش کردم یا بقول شما خدا رو رد کردم !!
مورد علاقه ترین مخاطب و هستم و اینکه همیشه همیشه خدا کنارم بوده وقتایی که هیشکی نبوده ...
:)

سلام عزیزم منم با اون جملش موافق نبودم ولی فرستادمش به چندتا دوستام همینکه واس چند لحظه آدمو به خودش میاره خیلی ارزش داره مرسی از حرفای قشنگت آجی شدیـــــــــدا با این جمله آخرت موافقم

حانیه پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 16:44 http://hejab-javan.blogfa.com

نامرد اسمی هم از عکاس الگرامی ببر دیگه!!!@!

وااااااااااااای خدای من

همین الان اینکارو میکنم الپووووزش

حانیه پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 16:54 http://hejab-javan.blogfa.com

الکرا جزیلا...
دیگ تکرار نشه.....
از همین تریبون ب تمام دوستان مثلن صمیمی میگویم ک همیشه اسمی از المنبع ببرین دیگ...اوا .....مردم زحمت کشیدن....شکار لحظه ها....خخخخخ
مفرد.....

واقعنا!!!!!

تمام عرق هایی که سر این شکار لحظه ها ریختی رو به چشم دیدم و درود بر شرفت فرستادم
لحظه ها هم خوب همکاری میکردن

zahra پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 17:53 http://www.yeylaghi.blogfa.com

salam

damet garm bara axa

kheili khoob bood

doa kon bshe manam beram

سلام ایشالا قسمتت میشه قربونت برم تونمازات از خدا بخواه


زهرا از کجا کامنت گذاشتی کلک؟تو آی پیت پرچم رومانی افتاده

فاطمه سادات صفدری پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 20:39

اینو برام فرستادن منم فرستادم دیگه
شرمنده

مگه چی شده آجی؟؟؟؟؟؟

عالی بود!
کارت درسته

فاطمه شادکانی پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 22:10 http://hamishebahar-92.blogfa.com/

سلام عزیزم ممنون از لینکت ...!
من شنونده رادیو جوانم گلم امیدوارم که این راهنمایم موثر باش!!

موفق باشی خانومی

سلام آبجی

ممنوووووووون یادم اومد کلی به مغزم فشار آوردم..


توهم همینطور عزیز

zahra جمعه 15 آذر 1392 ساعت 17:12 http://www.yeylaghi.blogfa.com

رومــــــــــانی؟؟؟

من؟؟؟

اونجا؟؟؟

شیب؟؟!!!

نـــــه باااااااااااوووووووووو،،،ما از اون خونواده هاش نیستیم







آهان تازه فهمیدم چی گفتی!!

رومانی؟؟؟

آره یه سر رفته بودم اونجا جَلدی برگشتم




خخخخخخخخ شیبدار؟؟؟؟؟؟؟

آره آره منم که گوشام مخملیه حرفاتو باور کردمممممم

حالا ی کامنت دگ هم از ایالات متحده آمریکا واسم اومده!

باور کن

رنگ شب شنبه 16 آذر 1392 ساعت 18:37 http://nightcolor22.blogfa.com/

بیش از نیمی از عکسات پرت شده!

همش تقصیره آپلود هفتههههههههههههه
اکشال نداره چن روز دگ درس میشه!

رنگ شب یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 11:36 http://nightcolor22.blogfa.com/

خا

:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد