♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

دعاهای بامزه بچه ها



*خدایا! شفای مریض‌ها را بده هم چنین شفای من را نیز بده تا مثل همه بازی کنم و هیچ‌کس نگران من نباشد و برای قبول‌شدن دعا 600 عدد صلوات گفتم ان‌شاءالله خدا حوصله داشته باشد و شفای همه ما را بدهد. الهی آمین. ( 11 ساله)

*من دعا می‌کنم که خودمان نه، همه مردم جهان در روز قیامت به بهشت بروند. ( 11 ساله)
*
ای خدای مهربان! من سالهاست آرزو دارم که پدرم یک توپ برایم بخرد، اما پدرم بدلیل مشکلات نتوانسته بخرد. مطمئن هستم من امسال به آرزوی خودم می‌رسم. خدایا دعای مرا قبول کن. ( 13 ساله)

*خدایا! کاری کن وقتی آدم‌ها می‌خوان دروغ بگن یادشون بره! ( 10 ساله)

*خدا جون! تو که این‌قدر بزرگ هستی چطوری میای خونه ما؟ دعا می‌کنم در سال جدید به این سؤالم جواب بدی! ( 10 ساله)

*ای خدا! کاری کن که دزدان کور شوند ممنونم! ( 11 ساله)

*خدای عزیزم! در سال جدید کمک کن تا مادربزرگم دوباره دندان دربیاورد آخر او دندان مصنوعی دارد! (ا. ج/ 10 ساله)

*خدایا! یک جوری کن یک روز پدرم من را به مسجد ببرد. (7 ساله)

 
 *خدای عزیزم! من تا حالا هیچ دعایی نکردم. می تونی لیستت رو نگاه کنی. خدایا ازت میخوام صدای گریه برادر کوچیکم رو کم کنی! (9 ساله)

*خدای قشنگ سلام! خدایا چرا حیوانات درس نمی‌خوانند، اما ما باید هر روز درس بخوانیم؟ در سال جدید دعا می‌کنم آنها درس بخوانند و ما مثل آنها استراحت کنیم! (10 ساله)

*خدایا! می‌خورم بزرگ نمیشم! کمکم کن تا خیلی خیلی بزرگ شوم! (7 ساله)

*آرزو دارم به‌جای این‌که من به مدرسه بروم مادر و پدرم به مدرسه بروند. آن وقت آنها هم می‌فهمیدند که مدرسه رفتن چقدر سخت است و این‌قدر ایراد نمی‌گرفتند! (12 ساله)  

*خدای عزیزم! سلام. من پارسال با دوستم در خونه‌ها را می‌زدیم و فرار می‌کردیم. خدایا منو ببخش و اگه مُردم بخاطر این کار منو به جهنم نبر چون من امسال دیگه این کار رو نمی‌کنم! ( 10 ساله)

*ای خدا! من بعضی وقت‌ها یادم می‌رود به یاد تو باشم ولی خدایا کاش تو همیشه به یاد من بیفتی و یادت نرود!(9 ساله)

*خدیا! دعا می‌کنم که در دنیا یک جاروبرقی بزرگ اختراع شود تا دیگر رفتگران خسته نشوند! ( 11 ساله)


شماهم 1 دعا بکنید

ما بگیم آمین

لحظه هاتون سرشار از عطر بندگی
نظرات 9 + ارسال نظر
شیدا جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 00:37 http://www>lamsbodanat.blogfa.com

وب جدیــــــــــدمبـــــــــــــارکبچه پررررو به من نگی آآآ
خداییش چقد شکلکاش باحـــــــاله
...
...
...
واقعا پاکترین موجودات زمین همین بچه های کوچولو هستن...چقدرصداقانه باخداحرف میزنن...

نگم؟

باشه


موافقم

رنگ شب جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 10:03 http://nightcolor22.blogfa.com/

خدایا . . .خواستم بگویم تنهایم اما نگاه خندانت،مرا شرمگین کرد چه کسی بهتر از تو

رنگ شب جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 10:04 http://nightcolor22.blogfa.com/

آخیییییی بعضی هاش خیلی با نمک بود بعضی هاشم عبرت اموز و قشنگ...
خدایا شفایت همه مریضا رو بدهیادته؟

اوهوم

ی چیزایی آره ولی کی گفته بود؟

zahra جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 17:21 http://www.yeylaghi.blogfa.com

وای فاطمه عاششششششق آهنگ وبتم

خ دوسش دارم

عطیه جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 22:12

ووووووووووووووووووووی فاطی وب جدیدت مبارک
راستی ببخش شارژ نداشتم
دلم حسابی تنگ ون روزاس

وووووووووی؟

قربووووووونت بــــرم..منممممممم

نوشین دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 16:03 http://only-me-28.blogfa.com

منو لینک کن تا نزدمت..الان این وبت رو هم میلینکم

در اسرع وقت

رنگ شب دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 19:12 http://nightcolor22.blogfa.com/

بابا تو ماهترین ماه!برنامه ی روا!بچهه گفته بود1

آهااااااااا!

آخــــــــــــــی

zahra-ghabile سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 01:33

به نام اونی که آخــــــرشه...


بـــــــــــــَــــــــه....
بابااااااااا....دریاب مارو...
چنتا چنتا وب میزنی...!
منم موخوام خو...
ماشالله...اینروزا هرکی رو می بینی تو قبیله یه وب زده..
همین کارا رو میکنین آدم دچار سرگردانی میشه وقتی میاد نت نمیدونه اصلا به وب کدومتون سر بزنه...(واییی اینجا نیشخند نداره چرا اینجا!عشــــــــقم!نیشخندم!)
فاطـــــــــــمه....
جان من این همه بودجه رو از کجا میاری همش خونه میخری...اونم با چ امکانات و دکوراسیونی؟
راسشو بگو...گنجی منجی چیزی....؟
جون من؟
به هرحــــــــــــال ما که بخیل نیسیم...
وبت مبارک عزیــــــــزدل آجی زهرا...
انشالله همیشه تو این خونه با هم باشیم...
خیلی دوست دارم آجی!

سسسسلاااااام زهرا خانووووم گل

بودجه نمخواد کافیه بیکار باشی و مثل بعضیا تیزهوشانی نباشی همین واست بسه
یه اشتباهی کردم پاشم وامیستم!اصن قرار نبود این واس خودم باشه زده بودم واس یکی دگ عمرا فکر یه وب دگ به سرم میزد با این مدرسه و کلاس

هیچی دگ شما ب بزرگواریتون ببخش

ایششششششالا قول بده همش به اینجا سر بزنیا.هیچی نشده عاشق فضاش شدم

منم

zahra-ghabile سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 21:06

کاش درس میخوندم. . . :(((((((

رو چشمم!انشالله توفیق داشته باشیم وبتونو نورانی کنیم! :lP

درس نمیخونی؟چرا عاخه؟حسش نیست؟:P

حتما این کارو بکن به شیوه نور افکن عمل میکنی ایشالا:-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد