♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

السلام علیک یا ابا عبدالله



سلام ارباب من تا بحال هر کاری کردم  خودم نبودم اما دیگه میخوام خودم باشم فقط یک بار دیگه خودت و علمدارت رو ببینم قول میدم این دفعه آدم بشم ای پسر زهرا این فرصت رو ازم نگیر امروز روز اول عزای شماست تو رو به باب الحوائج ردم نکن من منتظر اجازه شمام و قول میدم دستم همچنان بالا باشه

 

دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم
بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم
فردا که کسی را به کسی کاری نیست
دامان حسین اگر نگیرم چه کنم



نظرات 1 + ارسال نظر
محدثه دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 22:53 http://www.sayeeroshan.blogsky.com

این حسین (ع) کیست که عالم همه دیوانه اوست؟!
التماس دعا فاطمه خانوم

محتاجم ب دعات آبجی :-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد