♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

پروانه شدن!



مــــادرم به من آموختــ : چــــاבر سر ڪردטּ بلـــدی نمی خواهد عشـــق مـی خواهـב ،

پس بگذار به چاבرت پیلــ ڪنندمـدام به پروانـﮧشـבنت می ارزב ...


نظرات 2 + ارسال نظر
رنگ شب چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 18:36 http://nightcolor22.blogfa.com

در امور خویش سرگردان مشو / نو عروس چشم نامحرم مشو
خواهر من قلب مهدی خسته است / از گناه ماست کو رو بسته است...

زهــــره77 چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 22:58 http://rava0064.blogfa.com/

سلااام
لینکت کردم فاطمه
لینکمون کنیا

موفق باشی
تسلیتم بابت باخت وحذف شدنمون

سلام بر ونــــــــــوسِ خودمممم

ب چشششششششم



وای حرفشو نزن..انقد حرص خوردم پیر شدم تو این دوساعت ک از بازی میگذره

دیگه باید از دنیای فوتبال خداحافظی کنم

به طور تخصصی تر ب والیبال فکر کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد