♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

ای داغدار اصلی این روضه ها بیا


ای داغدار اصلی این روضه ها بیا
صاحب عزای ماتم کرب و بلا بیا
تنها امید خلق جهان یابن فاطمه
ای منتهای آرزوی اولیاء بیا
بالا گرفته ایم برایت دو دست را
ای مرد مستجاب قنوت و دعا بیا
فهمیده ایم با همه دنیا غریبه ای
دیگر به جان مادرت ای آشنا بیا
از هیچکس به جز تو نداریم انتظار
بر دستهای توست فقط چشم ما بیا
هفته به هفته می گذرد با خیال تو
پس لا اقل به حرمت خون خدا بیا
بیش از هزار سال تو خون گریه کرده ای
ای خون جگر ز قامت زینب بیا
عرض ارادت کم ما را قبول کن

امسال هم محرم ما را قبول کن




نظرات 3 + ارسال نظر
رنگ شب یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 19:52

اللهم عجل لولیک الفرج...

آمیـــــن

الهه عسلی >>ریحانه سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 14:40

الهم عجل لولیک الفرج... سلاممتاسفم برات نترس خواستم جو بدم چشات کدر شد بس ک من نورا نی ام یوقت چش نخوری انقد حواست جمعه البته من بدترازتوام یبار برنامه عید احسان بود بعد رفتم یه چیزو ازیخچال بردارم بعد کنترلو جا گذاشتم تویخچال خلاصه بعد سشال تحویل چند ساعت داشتم دنبال کنترل میگشتم بزن به تخته چشمم نکنی...بخداازخدامه هییییییی بیام امانت ندارم برا کنکورم قطعش کردم..حال بچه هاام با پیام میپرسم ک شمارشونو دارم...ولی چشم بازم میااااام..اما دفعه ی بعدی فرش قرمز پهن نکنی شیرمو حالت نمیکنم....خب دیگه فعلا برم ...دوست دارم یا علی

آمـــــین

و علیکم! منم همینطور

خخخخخخ خیلی فیلمی الهه


مطمئنی از قصد نچـِپوندی اون تو که خانواده نتونن کانالو عوض کنن؟؟؟
کنکور نگو 4ستون بدنم میلرزه
خدا صبرت بده
"ولی تلاشتو بکن که بگذره پشیمونی سودی نداره"===>از مامانم

فرش قرمز که همیشه پهنه:)

یا علی

رنگ شب پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 17:40

من از شماست هر چه منم را گرفته ام
حالا به روی دست ، تنم را گرفته ام
دست مرا بگیر به محشر بگو که من
همواره دست سینه زنم را گرفته ام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد