♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

مــهربـان خـ ــدای مــ ـــن...

 

یونس ابن یعقوب از حضرت صادق علیه السلام نقل میکند که فرمود:
در خصوص مومنان ، هر بدنی که چهل روز آسیبی به آن وارد نشود ، ملعون است و دور از رحمت خداوند
گفتم : واقعا ملعون است ؟
فرمودند : بله .
گفتم : واقعا ؟
باز فرمودند : بله .
پس چون امام علیه السلام سنگینی مطلب را برای من مشاهده کردند، فرمودند:
ای یونس ! از جمله ی بلا و آسیب به بدن، همین خراش پوست و ضربه خوردن و لغزیدن و یک سختی و خطا کردن و پاره شدن بند کفش و چشم درد و مانند اینهاست، نه لزوما مصیبت های بزرگ.مومن نزد خداوند با فضیلت تر و گرامی تر از آن است که بگذارد چهل روز بر او بگذرد و گناهان او را پاک ننماید ، ولو به یک غم پنهانی در دل که نفهمد این غم از کجا حاصل شده است. به خدا قسم ، وقتی یکی از شما سکه های دِرهم را در کف دست وزن می کند و متوجه نقصان آن شده و غصه دار می شود ، سپس دوباره وزن می کند و متوجه می شود که وزنش درست بوده ، همین غصه کوتاه و گذرا موجب آمرزش برخی از گناهان اوست.
(بحارالانوار،ج76،ص354 به نقل از کنزالفواید)


منبع:حرفی برای گفتن


پیشنهاد میکنم این کلیپ رو دانلود کنید

دانلود کلیپ




 

نظرات 7 + ارسال نظر
a شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 23:56 http://ploton.blogsky.com

سلام برا متنتون ووبلاگتون بعدنظرهم میزارم ولی چون
دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم ازشمادعوت می شودهرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید s

رنگ شب یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 09:35

آخر پاییز شد ، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها !!

ولی آیا تابحال شمرده ای ؟

برای شروع بگذار از جایی دیگر شروع کنیم،

اول از همه بشمار ، تعداد دل هایی را که به دست آوردی

و بعد بشمار، تعداد لبخند هایی که بر لب مردمان نشاندی

و سپس بشمار ، تعداد اشک هایی که بخاطر همدلی از سر شوق و غم ریختی ،

و سر آخر بشمار تعداد دستهای نیازمندانی که گرفتی و تعداد قدمهایی که در کار خیر برداشتی ،

و همه اینها را که بشماری ، تعداد لبخندهای " آن یگانه " بدست می آید.

و تمام .

جوجه هایت شمرده شد ..



فآطِـ ـمِهْ یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 11:07 http://persian4ever.blogfa.com/

چ جــذاب !
میبینم من هی بیخودی ی جام زخم میشه
نگــو حکمتی توشه

میخوای یه بادمجون گنده بکارم زیر چِشِت هرچی گناه ضغیره و کبیره داری یه جا بخشیده شه؟

فآطِـ ـمِهْ یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 11:11 http://persian4ever.blogfa.com/

حـالا بگو تا من توجیه بشم

چی بگم؟

فآطِـ ـمِهْ یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 18:13 http://persian4ever.blogfa.com/

خخخخخ
نـه توروخــدا من همینجوریشم زیادی زخم و زیلی میشم

فآطِـ ـمِهْ یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 18:13 http://persian4ever.blogfa.com/

همون چیزا که اصفهان شنیدی

1-کوتاهی متون در هر پست
2-اگه طولانی شد حتما بقیه رو در ادامه مطلب قرار بدی
3-استفاده از عکس هایی با حجم پایین(تا وبلاگ سریع تر برای مخاطب بالا بیاد!)
4-استفاده از نرم افزارای جاوا تو وب(اونایی که میدونی حتما برای مخاطب نیازه و کارشو آسونتر میکنه وقتی میخواد از مطالب وبت استفاده کنه و بخونتش)
5-یادم نیست دیگه

اگه باز یادم اومد میگم


آخه صبح میبردن مارو ،ماهم که ماشالا تا 5 صبح نمایش داشتیم چرت میزدم اونجا

آشنا دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 19:05 http://andishehroh.blogfa.com

سلام
خدای مهربان من...مرا ببخش

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد