♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

باز هم جمعه دیگر گذشت...




ای کـه رُخ پــوشـیــده ای از مــا ظــهــورت دیــرشــد...


ازغــم هـجـرتـوهــردلــداده ای دلـگـیـرشـد...پـرده ازرخ بـازکـن مــا را قــریـن نــاز کــن

 
تـا بـدانــد مــدعی دیـــدار دل تــعـبـیـرشــد...

نظرات 6 + ارسال نظر
رنگ شب شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 09:20

چرا آرزو نکنیم بیاد؟!آرزو میکنم:
اللهم عجل لولیک الفرج و جعلنا مستشهدین بین یدیه

چون بالاخره میاد
باید واس خودمون "بیشتر" دعا و آرزو کنیم تا اون روز شرمندش نباشیم

اللهم عجل لولیک الفرج و جعلنا مستشهدین بین یدیه

رنگ شب شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 17:11

بالاخره میاد اما خب باید دعا کنیم تا بیشتر از این بدبخت نشدیم بیاد دستمونو بگیره دیگه!
برا همینم میگم هر دو دعا باید باهم باشه نه اینکه بگم من دعا نمیکنم بیای چون خودت بالاخره میای!وگرنه امام زمان از ما نمیخواست برا فرجش دعا کنیم!

فاطی راست میگی،هر دو دعا باید باهم باشه
یاد حرف استاد رائفی پور افتادم
خوب گفتی مرسی


و

رنگ شب شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 17:25

خواهش میکنم:)

چ ذوقی کرد

شیدا یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 01:55

سلام گیس بریده!سلام چش سفید!سلام ورپریده!
(آخیش دلــــــــم خنک شد)
خوبی تو؟؟؟
دلم تنگ شده بود برات!
فاطی یادته گفتم دو ماهه برمیگردم؟؟

خخخخخخ آروووووم بابااااا
آرررره..خداروشکر! شوما چطوری؟
من بسی بیشتر..کجایی چن وقته؟؟؟
آره چقدم برگشتی! چ شده بود؟

فاطمه سیدموسوی یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 13:52 http://radiojavanf88.blogfa.com

سلام فاطمه جانم...
خوبی؟؟
مطلب وبلاگت خیلی جالبن...تکراری نیستن...دستت دردنکنه...

سلام عزیزم
شکر
عزیزمی...ممنون

مصطفی جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 10:55 http://daneshjoo-nemoneh

بیشم بیااااااا/منتظرم
دامت توفیقاته**

ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد