♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

سعادتی دویاره..


ان شاءال.. کسایی که نرفتن قسمتشون بشه و اونایی که رفتن باهم سعادتشو پیدا کنن


برای بار دوم بهتر درکش کردم فضاشو


ایندفعه رفتنم پر از اتفاق بود که خاطره ساخت:)




خدا این نعمتو ازم نگیره...تو یک سال دو بار!

فکرشم نمیکردم!


و حرم حضرت معصومه (س)




نائب الزیاره همتون بودم

اگه قابل باشم



*****************

+ خیلی تاخیر داشتم
شرمنده ی معرفت دوستایی شدم که سرمیزنن


دیگه هستم تا وقتی که خدا بخواد
نظرات 7 + ارسال نظر
حانیه یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 17:49 http://hejab-javan.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااام...منم میخوااااااااااااااام...
التماس 2آ

سلام !!!!!
همونجا گفتم که قسمتت میشه:)چنروز پیشم که بهت ثابت شد

حااااااااانیـــــــه!چ نوع دعایی؟

Banooye Mahtab یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 20:47 http://bachemosbat274.blogfa.com

سلام عزیزم
زیارت قبول. چه بی خبر رفتی.

سلام آبجــــــــــــی

ممنوووووون..همچین بیخبرم نبود بابا فقط تو وبم نگفتم

محدثه یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 21:53 http://www.sayeeroshan.blogsky.com

سلام
قبول باشه انشاالله.. خوش به سعادتت
من الان فضولیم گل کرده این آقا کیه؟

سلام عزیــــزم*

ممنون آبجی ان شاءا.. تو بهترین زمان قسمتت شه


کدوم عاقا دقیقا؟

رنگ شب دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 12:02

بعله چه سفری بود چقد خاطره داشت چه دیدارهایی که انجام نشد و چه حرص هایی که خورده شد و...
ولی خدارو شکر که قسمت هر دومون شد

اصن من از همین الآن نذر میکنم تو همون جمکران ببینیم همو
منم دگ بهشهر نمیام

ایشالا میشه



اوهوم خداروشکر

رنگ شب سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 10:58

میخوای بهشهر نییییییییییاااااااااااااااااییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟









اشکال نداره منم نمیام آستانه

(نیس خیلی قرار بود بیام)

بله قرار بود بیای!!!!

یادت رف دیگه؟؟؟؟؟

قرار بود در آینده تشکیل خانواده که دادی بیای آستانه

رنگ شب دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 17:52

فاااااااااااطیییییییی هک شدی؟!این پسره کیه عکسش اینجاس؟!

نمیدونمممممممم..قاطی کرده وبم شاید

دگ حذف کردم صداشو درنیار

afrooz یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 21:14

بله بله ؟؟؟؟

عاقا کی باشن ؟؟؟

جواب منم نمیدی دیگه اصلا این اخرین باریه که میام وبت

قهررررررررررررررررررررررررررررر

یه چیز دیگه میخواستم بگم یادم رفت

معلوم نیست از کجا اومد..نمیدونم..خدا عالمه
حذف کردم عکسو


خب نداشتم نت
أه أه چ نازیم میکنه..بیچاره شریک زندگانیت

پیر شد!
آلزایمرم گرفتی به سلامتی؟
مگه چیکار میکنه باهات؟

خخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد