♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

الحمدلله...




خدایا از خودم گله دارم

دعاهایم ، نیازهایم ، همه چیز خیلی زود از خاطرم می روند

نمی دانم چرا یادم نمی ماند ، آنچه امروز در دستم است ، دعای دیروزم بود

چرا از یادم می رود زندگی ام دائم در حال تغییر است و اگر داشته هایم را

شکر نکنم ، ممکن است فردا در دستم نباشد

پروردگارام ; تو یاریم کن اینقدر فراموشکار نباشم وبه چشم بر هم زدنی

زبان به گلایه نداشتن ها نگشایم

وکمی شاکرتر باشم


  

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز زنده ام و فرصت جبران دارم در حالیکه خیلی ها قبل از جبران مردن

خدایا تورا شکر می کنم که سالم هستم در حالیکه خیلی ها آرزو دارن که یک جسم سالم داشته باشند

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز سایه پدر و مادرم بالای سرم است در حالیکه خیلی ها آرزو دارن یک لحضه دیگه بتونن پدر و مادرشونو ببینن

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز جوانم و فرصت جبران دارم در حالی که خیلی ها پیرشدند و آرزو دارن دوباره هم سن من بودند تا می تونستند اشتباهاشونو جبران کنند

خدایا تورا شکر می کنم که منو بیدار کردی و بهم فهموندی بدون تو هیچم در حالی که خیلی ها هنوز تو خواب غفلتند

خدایا تورا شکر می کنم که فوق لیسانس قبول شدم در حالیکه خیلی ها آرزو دارن جای من باشند

خدایا تورا شکر می کنم که به خانواده ما لطف کردی که محتاج دیگران نباشیم در حالی که خیلی خانواده ها محتاج نون شبشون هستند

خدایا تورا شکر می کنم که تو کشور امام رضا علیه السلام زندگی می کنیم  درحالی که خیلی ها آرزو دارند که اینجا زندگی می کردنند

خدایا تورا شکر می کنم که تا حالا بهم کمک کردی تا تونستم خرج خودم رو خودم بدم در حالیکه خیلی ها آرزو دارند که می تونستند کار کنند و واسه خودشون درآمد داشته باشند

خدایا تورا شکر می کنم که تو بدترین شرایط تنهام نذاشتی در حالی که خیلی ها تو کثافت غرق شدند

خدایا تورا شکر می کنم که کمکم کردی که معتاد نشدم در حالیکه خیلی ها تو این شرایط کم آوردند و رفتد سراغ اعتیاد

خدایا تورا شکر می کنم که مشروب خور نشدم در حالیکه خیلی ها تو این راه افتاند و خیلی چیزارو از دست داند

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز عشق همه انبیا و امام ها هنوز تو قلبمه در حالیکه خیلی ها بویی از محبت اونا نبردند

خدایا تورا شکر می کنم که دوستای سالمی رو نصیبم کردی در حالیکه خیلی ها بواسطه دوستان ناباب بدبخت شدند

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز می تونم نماز بخونم و ازت تشکر کنم در حالیکه خیلی ها از این نعمت محرومند

خدایا تورا شکر می کنم که بد تر از این نشدم و سنگایی که جلوی پام گذاشتی منو بیدار کرد درحالیکه خیلی ها هنوز تو خواب غفلت هستند و بیدار نشدند

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز منو فراموش نکردی در حالکه  خیلی ها رو به حال خودشون رها کردی

خدایا تورا شکر می کنم که دست دارم تا بتونم بنویسم خدایا تو را شکر در حالیکه خیلی ها از نعمت داشتن دست محرومن

خدایا تورا شکر می کنم که زبون دارم تا بگم خدایا تو را شکر در حالیکه خیلی ها لال هستند

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز چشم دارم تا بینم همه خوبی هاتو در حالیکه خیلی ها نابینا هستند

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز گوش دارم تا بشنوم حرفاتو در حالیکه خیلی ها ناشنوا هستند

خدایا تورا شکر می کنم که پا دارم تا راه برم، بدوم در حالیکه خیلی ها معلولند

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز یه قلب سالم دارم تا عشقت رو تو دلم جا بدم در حالیکه خیلی ها سنگ دل هستند و اثری از عشق و محبت تو دلشون نیست و خیلی ها قلبشون مریضه و آروزی داشتن یک قلب سالم مثل مال منو دارند

خدایا تورا شکر می کنم که پدر و مادرخوبی دارم که واسه بچه هاشون فداکاری می کنند در حالیکه بعضی ها از نعمت داشتن یک پدر دلسوز و مهربون محرومند

خدایا تورا شکر می کنم که تو کشوری زندگی می کنم که دغدغه امنیت ندارم درحالیکه خیلی ها تو کشورای دیگه با ترس و لرز شبا سرشونو رو بالشت می ذارن

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز نفس می کشم در حالیکه خیلی ها دارن به زور دستگاه نفس مکشند

خدایا تورا شکر می کنم که مسلمونم در حالیکه خیلی ها بی دین از دنیا می رند

خدایا تورا شکر می کنم که تو پیشمی و مواظبمی در حالیکه خیلی ها به پول و مقام پشتشون گرمه که هیچ اطمینانی بهشون نیست

خدایا تورا شکر می کنم که به من لیاقت دادی که بتونم باهات صحبت کنم در حالیکه خیلی ها غرق کثافتند

خدایا تورا شکر می کنم که  اینهمه بمن نعمت عطا فرمودی در حالیکه خیلی ها آرزوی چنداشونو دارند

خدایا تورا شکر می کنم که منو به خیلی از آرزوهام رسوندی در حالیکه خیلی ها فرصت آروز کردن نداشتن

خدایا تورا شکر می کنم که به من فهموندی هرچی بخوایم تو این دنیا به ما میدی

خدایا تورا شکر می کنم که به من فهموندی اون چیزایی رو رضای توست به نفع خودمونه

خدایا تورا شکر می کنم که به من نشون دادی اون چیزایی که رضای تو نیست به ضرر خودمونه

خدایا تورا شکر می کنم که امروز بعد از مدتها به من عنایت کردی که تونستم دوباره نماز بخونم درحالیکه خیلی ها هنوز لذت نماز خوندنو نچشیدن

خدایا تورا شکر می کنم که بزرگی و گناهای بزرگ مارو با کرم خودت می بخشی

خدایا تورا شکر می کنم که تو یک خانواده مذهبی بزرگ شدم در حالیکه خیلی ها تو خانواده بی قید و بند بدنیا اومندن

خدایا تورا شکر می کنم که منو خم کردی ولی نشکوندی در حالیکه خیلی ها شکستند و آلوده شدند

خدایا تورا شکر می کنم که عشق امام زمان رو تو دلم پروروندی در حالیکه خیلی ها نمی شناسندش

خدایا تورا شکر می کنم که گذاشتی که اینقدر دوستت داشته باشم درحالیکه خیلی ها عشق تو ، توی قلبشون نیست

خدایا تورا شکر می کنم که بمن توجه داری در حالیکه خیلی ها رو به حال خودشون رها کردی


خدایا شکرت ...........

نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 16:16

چقدر زیبا...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد