♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .
♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

♥ بـﮧ رنگـــ خدا ♥

دیدارِ خدا بُوَد مُیَسَر با دیده ی دل، نه دیده ی سر . . .

خودمو ببینم....

و هرگز دنبال آنچه علم و اطمینان نداری نرو که چشم و گوش و دل همه مسئولند(اسرا_36)


فک کنم فهمیدی چی می خوام بگم...توی جمعامونو نگاه کن یکی یه چیزی می پرونه درباره  یه بنده خدایی...یکی می گه آره اون از اولم اینجوری بود فلان فلان شده...یکی دیگه می گه آره په بگو اون روز واسه چی این کارو کرد...یگی دیگه می گه اصلا اینا خوانوادگی اینجورین....یکی دیگه می گه من گفته بودم که این اینجوریه....

بابا به خدا درست نیست با آبروی مردم بازی کردن...


من اگر نیکمو گر بد تو برو خود را باش

که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت


باور کن اونایی که اینجورین خودشون از همه بدترن...اگه به سر تا پای خودم نگاه کنم می فهمم اشتباه کسی گفتن نداره بهتره حواسم به خودم باشه....

بد خواه کسان هیچ به مقصد نرسد

                        یک بد نکند تا به خودش صد نرسد

من نیک تو خواهم و خواهی بد من

                        تو نیک ببینی و به من بد نرسد


راستی رفیق خوبم که آسمون وا شده شما ازش افتادی بیرون و نور از صورتت می پاشه بیرون .همه گنه کارن و شما امامزاده و درستکار.یادت باشه:


خدا هر گردنکش متکبری را خوار و پست می گرداند(امام علی ع)


در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست

                                  در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست



همیشه دعا میکنیم همه چیز واسمون خوب پیش بره همه کس باهامون خوب باشن
یه بارم که شده دعا کنیم خوب پیش بریم با همه خوب باشیم



خوب بودن رو واستون آرزو میکنم
نظرات 5 + ارسال نظر
رنگ شب یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 17:06 http://nightcolor22.blogfa.com/

سلاااااااااااامبذا بخونم کامنت بدمبعدشم بیا س ح

درود درود درود


چسب:|

رنگ شب یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 17:08 http://nightcolor22.blogfa.com/

منظورت من بودم؟

واقعا درسته باید یاد بگیریم یواش یواش ترکش کنیم این عادتو!

وا چرا شخصیت واقعیتو رو میکنی عاااااااخه؟

چرا به خودت میگیری عاخه دخملم تو که خوبیییییییییییی

رنگ شب یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 17:53 http://nightcolor22.blogfa.com/

بنال ای دل که در نای زمان، فریاد را کشتند
بهین آموز گار مکتب ارشاد را کشتند
اساتید جهان باید به سوگ علم بنشینند
که در دانشگه هستی، بزرگ استاد را کشتند...شهادت امام صادق علیه السلام تسلیت باد.

تسلیت

zahra-ghabile دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 02:04

به نام اونی که آخرشه…


فقط میدونم از حرفای خاله زنکی بیزارم
امیدوارم تو جو اینجور مجالس قرار میگیریم حرفای الانمون یادمون باشه بتونیم جلوی بقیه هم وایسیم نذاریم بد بگن از کسی

مشهدم که عالی آجی,جات خالی! :*

خداکنه
اونوقت دنیا بهشت میشه


دعا کن بطلبه خیلی وقته منتظرم...

zahra دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 18:48 http://www.yeylaghi.blogfa.com

لـــایــ ـــک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد